SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,2 mln widzów oglądało „Świat się kręci”. 61 mln zł z reklam

Program „Świat się kręci” w okresie od września do czerwca br. oglądało średnio 1,19 mln widzów. Magazyn dał TVP1 dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,11 mln widzów.

Agata Młynarska, fot. TVP Agata Młynarska, fot. TVP

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br. średnia oglądalność programu „Świat się kreci” wyniosła 1,19 mln widzów. Przełożyło się to na 9,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Magazyn oglądać można było na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30.

>>> „Świat się kręci” będzie miał dwoje prowadzących jesienią? „Jeszcze nie wiemy”

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 12 lutego br., które zainteresowało 1,77 mln osób. Było ono poświęcone wiosennej ramówce Jedynki.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

12-02-2014

1 765 681

11,93%

23-12-2013

1 748 999

13,83%

04-11-2013

1 741 175

12,78%

 

TVP1 w czasie nadawania magazynu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat nadający wówczas „Pierwszą miłość” i „Wydarzenia”, który osiągał w tym paśmie 20,56 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN („Wawa non stop”, „Szpital” i „Fakty”; 18,68 proc.), a trzecia była TVP2 (gł. „Pogoda”, „Sport”, „Jeden z dziesięciu” i „Tylko ty”; 11,28 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Konkurencja w czasie emisji magazynu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 604 373

20,56%

23,91%

TVN

2 366 290

18,68%

18,03%

TVP2

1 428 985

11,28%

7,37%

TVP1 - Świat się kręci

1 186 404

9,37%

5,38%


Wpływy reklamowe z odcinków pierwszego sezonu „Świat się kręci” wyniosły 61,11 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).


Nowe odcinki programu „Świat się kręci” widzowie TVP1 zobaczą we wrześniu br. Na razie nie wiadomo, czy jedyną prowadzącą magazyn pozostanie Agata Młynarska, która w ostatnich tygodniach przebywała na urlopie zdrowotnym. Zastępował ją wówczas Maciej Kurzajewski. Producentem wykonawczym talk-show jest Rochstar.

Dołącz do dyskusji: 1,2 mln widzów oglądało „Świat się kręci”. 61 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytanie
A ile kosztował nas ten format?
0 0
odpowiedź
User
Ergonom
Ciebie ile kosztował? A płacisz abonament? Wątpię... więc kosztował cię tyle, ile prąd do zasilenia komputera, kiedy hejtujesz. A na serio: nawet jeśli cennikowe wpływy podzielić przez dwa, to każdy nieco zorientowany w kosztach powie ci, że zarobek musiał być liczony w niezłych milionach. Że nie wspomnę, iż "Świat..." podebrał - jak dokładniej zanalizować badanie Nielsena - nieco widzów "Wiadomościom" i "Faktom", co jest wartością samą w sobie... Bardzo udana inwestycja.
0 0
odpowiedź