SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

Teleturniej „On i Ona”, emitowany w Polsacie w niedzielne popołudnia, oglądało średnio 1,5 mln widzów. Program przegrał z propozycjami TVP, okazał się jednak lepszy od TVN.

Średni udział w rynku wyniósł 14,3 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 14,52 proc. udziału w rynku 16-49. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl przed rokiem stacja miała w tym paśmie odpowiednio 10,98 proc. i 13,95 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49).

 

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
21-03-2010254348419,76%19,84%
28-03-2010210457118,12%19,24%
04-04-2010155934614,95%14,73%
25-04-2010138282114,26%14,50%
02-05-2010107660211,69%10,77%
09-05-2010144880114,55%13,91%
16-05-2010158572312,99%12,88%
23-05-2010129361213,58%15,69%
30-05-2010113673611,38%10,28%
06-06-20108040148,96%10,14%
średnio149356714,30%14,52%
Średnio 2009111693910,98%13,95%


Liderem pasma była Jedynka z 3,06 mln widzów i 29,21 proc. udziału w grupie 4+. Kolejna pozycja z 1,78 mln osób i 17 proc. udziału przypadła TVP2. Za Polsatem – na czwartej pozycji znalazła się telewizja TVN z liczbą 896 tys. widzów i 8,56 proc. udziału. 

  
    Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP1305754929,21%
TVP2178098517,01%
POLSAT149356714,30%
TVN8961598,56%


Wpływy reklamowe wokół formatu wyniosły 5 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów). W profilu widowni dominowały osoby po 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do jego kontynuacji. 

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH %AFF
PłećMężczyźni40,21%84
 Kobiety59,79%115
Wiek 4-92,23%37
  10-154,96%71
 16 - 193,38%58
 20 - 244,06%50
 25 - 297,05%79
 30 - 346,72%82
 35 - 396,25%88
 40 - 445,52%86
 45 - 498,47%119
 50 - 5413,51%164
 55 - 5911,79%155
 60+26,05%134
Wlk. miastaWieś42,71%110
 < 50 tys.26,70%111
 50-100 tys.8,05%94
 100-200 tys.7,24%91
 > 200 tys.15,29%75
ZawódTop management4,09%53
 Pracownicy średniego szczebla12,48%86
 Pracownicy fizyczni i rolnicy23,88%118
 Emeryci34,82%140
 Inni24,73%76
WykształceniePodstawowe59,51%130
 Średnie26,74%90
 Wyższe6,56%57
 Inne7,20%55

 
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą  udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.

Program produkuje ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: 1,5 mln widzów oglądało show Ibisza i Młynarskiej

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sucks
Wirtualnemedia sucks! kiedy pisza ze Klub szalonych dziewic mial w pasmie wieczorym 2 mln to nie pojawilo sie "tylko" choc to porazka sromotna. Kiedy polsat zostal liderem ogladalnosci w grupie komercyjnej w maju to w artykule temu poswieconym sprawe przemilczano. Kto to redaguje? Slabo coraz slabiej
odpowiedź
User
walter
cały Polsat - totalne dno
odpowiedź
User
walter go home
Walter idz na emeryture
odpowiedź