SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,9 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 7”. Polsat zdecydowanym liderem rynku

Siódmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,92 mln widzów, o 190 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.

Polsat siódmy sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około godz. 22.00, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 18 marca br.) wyniosła 1,92 mln widzów, co przełożyło się na 18,64 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 16,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji w analizowanym okresie wyemitowano 11 marca br. Przed telewizorami zgromadził on 2,01 mln oglądających, a jego udział w 4+ wyniósł 18,55 proc.

Dla porównania, piąta edycja formatu, nadawana wiosną ub.r. (w okresie od 12 do 26 marca) przyciągała przed telewizory o 190 tys. widzów więcej. Oglądało ją średnio 2,11 mln osób, co przekładało się na 19,68 proc. udziału w grupie 4+ i 18,11 w 16-49.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVP1, emitującej w tym czasie filmy fabularne, co daje jej 8,93 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVN (także filmy; 6,72 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. programy rozrywkowe i „Zabójcze umysły”; 5,11 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Dobre wyniki oglądalności notują również powtórki programu, pokazywane w niedzielne popołudnia. Pierwsze trzy niedzielne odcinki najnowszego sezonu formatu oglądało średnio 1,45 mln widzów, co przełożyło się na 11,63 proc. udziału w grupie 4+ i 12,06 w 16-49.

- Cieszy nas pozycja lidera w tak trudnym, wymagającym paśmie. Świetne wyniki „Twoja twarz brzmi znajomo” to potwierdzenie, że polski widz nadal docenia jakość, widowiskowość i unikalność tego formatu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska. - Ten program to dla uczestników i ekipy realizacyjnej ogromne wyzwanie. Wielogodzinne treningi wokalne i choreograficzne, proces metamorfozy, spektakularna scenografia. Sympatia i zaufanie widzów to dla nas najlepsze słowa uznania - dodaje.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,93 proc.
W widowisku „Twoja twarz brzmi znajomo” gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

Prowadzącymi program są Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w gronie jurorów znajdują się Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski, Katarzyna Skrzynecka i Bartłomiej Kasprzykowski.

Format pochodzi z katalogu Endemol Shine Group.

Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „Twoja twarz brzmi znajomo 7”. Polsat zdecydowanym liderem rynku

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
egg
Nie rozumiem sensu tego programu. To walka między makijażystami?
0 0
odpowiedź
User
kamcio
Się nie dziwcie małą oglądalnością jak godzina zła.
0 0
odpowiedź
User
asd
Godzina wcale nie jest zła. Wcześniej program potrafił o tej porze zbierać do 3 mln widzów... program się po prostu wyczerpuje i tyle.
0 0
odpowiedź