2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku
Drugi sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 2,09 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji jest liderem rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej jest dopiero trzecia.
Premierowe odcinki drugiej edycji „Na sygnale” na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 21.45, począwszy od 10 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po pierwszych trzech odcinkach średnia oglądalność serialu wyniosła 2,09 mln osób, co przełożyło się na 15,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Dla porównania, pokazywaną wiosną br., pierwszą edycję formatu śledziło średnio 1,92 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 12,45 proc. i 10,35 proc. (zobacz te dane).
TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVN, emitujący w tym czasie program „Kto poślubi mojego syna?”, co przekłada się na 14,46 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 (mecz Ligi Mistrzów i filmy fabularne; 8,86 proc.), a czwarty - Polsat („Top Chef” i filmy; 8,31 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Na sygnale”
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Na sygnale |
2 086 901 |
15,55% |
10,88% |
TVN |
1 940 513 |
14,46% |
17,38% |
TVP1 |
1 188 717 |
8,86% |
7,86% |
Polsat |
1 115 475 |
8,31% |
11,36% |
„Na sygnale” to produkcja z elementami scripted-docu opowiadająca o pracy ekipy karetki pogotowia, będąca spin-offem serialu „Na dobre i na złe” (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: 2,1 mln osób ogląda serial „Na sygnale”. Dwójka liderem rynku