SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w właśnie zakończonym sezonie gromadził 2,73 mln widzów, o 200 tys. mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji przegrał z TVP2, która pokazywała wtedy „Barwy szczęścia”. Wpływy z reklam wyniosły 155,03 mln zł.

Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 2 września 2013 roku do 29 maja 2014 roku wyniosła 2,73 mln osób. Przełożyło się na 17,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 17,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualenemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.10.

>>> „Na Wspólnej” promowane spotem a la „Breaking Bad” (wideo)

W zakończonym właśnie sezonie widownia „Na Wspólnej” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 200 tys. osób. Wówczas telenowelę TVN średnio oglądało 2,93 mln widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 18,92 proc. i 18,98 proc. (więcej na ten temat).

TVN w czasie emisji „Na Wspólnej” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2, która emitowała wtedy popularne „Barwy szczęścia”, co przełożyło się na 23,23 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 („Prognoza pogody” i początki różnych programów; 11,93 proc. udziału), a czwarte - Polsat (filmy fabularne, „Świat według Kiepskich”, „Hell’s Kitchen” i „Zdrady”; 10,66 proc. udziału). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był drugi za TVP2, ale Polsat uplasował się przed Jedynką.

Oglądalność „Na Wspólnej” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

3 658 845

23,23%

18,48%

TVN - Na Wspólnej

2 730 523

17,34%

17,52%

TVP1

1 878 846

11,93%

10,01%

Polsat

1 678 965

10,66%

13,99%


Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków telenoweli w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 155,03 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadły one o 64,47 mln zł (wówczas sezon produkcji zakończył się dwa tygodnie później; dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN pojawią się we wrześniu br.

Dołącz do dyskusji: 2,7 mln widzów oglądało „Na Wspólnej”. 155 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adam
Bo jest player i można oglądać odcinek do przodu wcześniej,a jak ktoś nie daje rady oglądać, to nadrabia kilka odcinków później też na playerze...
0 0
odpowiedź
User
Maria Fort
Na Wspólnej całkiem niezły serial codzienny. Jednak gorszy od Barw szczęścia. Wyniki- czyli ocena widzów ilustrują to jednoznacznie. Barwy mają znacznie trudniejszą sytuację, bo nadawane są w Stacji czwartego wyboru- mającej coraz słabsze wyniki.
0 0
odpowiedź