20 zespołów w polskich eliminacjach Young Creatives na Cannes Lions
W konkursie polskim Cannes Lions Young Creatives nominowanychzostało 10 par w kategorii Print, 3 w kategorii Cyber oraz 7 par wkategorii Film.
Klub Twórców Reklamy organizuje Polską edycję Cannes Lions YoungCreatives już od 6 lat, lecz w tym roku po raz pierwszy jakoprzedstawiciel Cannes Lions w Polsce. Po raz pierwszy równieżPolska otrzymała możliwość zgłoszenia do udziału w Cannes teamy wtrzech kategoriach konkursowych: Print, Cyber i Film. W tymkonkursie mogą startować kreatywni, którzy nie ukończyli 28 rokużycia. Każdy team może startować w dwóch kategoriach konkursowych.Prezentujemy zespoły w polskich eliminacjach Young Creatives naCannes Lions.
Young Creatives Film:
Brain: Anna Łoskiewicz, Magdalena Paszewska; Draftfbc + Ad Fabrika:Michał Kubik, Łukasz Stachniak; Gruppa66 Ogilvy: Karina Hauer,Marcin Nowakowski; J. Walter Thompson Polska: Katarzyna Owczarek,Marcin Sosinski; Leo Burnett Warsaw: Olga Surawska, Filip Szperl;TBWA: Tomasz Nowak, Adam Marzec; Young&Rubicam: Ola Kosik,Maciej Twardowski
Young Creatives Cyber:
Final-Art: Michal Sterzynski, Piotr Korczynski; OS3: BartłomiejStarak, Piotr Kołacz, Michał Kobierzewski; Saatchi & SaatchiPoland: Jakub Kempny, Piotr Chrobot
Young Creatives Print:
Brain: Anna Łoskiewicz, Magdalena Paszewska; DDB Warszawa: KamilMajewski, Edgar Bąk; Euro RSCG 4D: Anna Królewicz, RafałMichałek-Czerepak; Grupa Eskadra: Sebastian Ścigalski, AgnieszkaStarzyńska; Gruppa66 Ogilvy: Karina Hauer, Marcin Nowakowski; J.Walter Thompson Polska: Katarzyna Owczarek, Marcin Sosinski; LoweGGK: Piotr Dugin, Rafał Szczepaniak; TBWA: Tomasz Nowak, AdamMarzec; Young&Rubicam: Ola Kosik, Maciej Twardowski; Pabex:Mateusz Krawczyk, Jacek Boczar
14 marca w siedzibie KTR odbędzie się całodniowa praca zespołówPrint i Cyber. Podobnie jak w konkursie w Cannes, kreatywnipracować będą nad kampanią społeczną. Brief na nieznany startującymtemat wybrany w porozumieniu z Amnesty International, przygotowałKuba Kamiński z agencji Brain. Teamy pracować będą na stacjachgraficznych HP oraz oprogramowaniu Adobe przy użyciu zdjęć z bankuCorbis, lub mogą robić własne zdjęcia aparatami komórkowymiudostępnionymi przez Play. Tak powstałe prace zostaną ocenionepodczas obrad Polskiego Konkursu Reklamy w dniach 11 oraz 14kwietnia.
Zespoły startujące w kategorii Film pracują na zadany temat aż72 godziny. Temat prac powstał w porozumieniu z Biurem PromocjiMiasta Warszawy - Współorganizatorem Festiwalu Reklamy KTR. Teamybędą pracować w podobny jak w Cannes sposób. Zdjęć mogą dokonywaćaparatami telefonicznymi marki Samsung, montażu dokonywać nastacjach graficznych HP, na oprogramowaniu Adobe.
Nazwiska zwycięzców zostaną ogłoszone podczas Gali PolskiegoKonkursu Reklamy KTR 21 kwietnia br. Nagrodą dla najlepszych teamów(po jednym w każdej kategorii), jest wyjazd na Young Creatives doCannes w czerwcu bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: 20 zespołów w polskich eliminacjach Young Creatives na Cannes Lions