SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

4Kroki zmienia dąb na kotlet

Agencja interaktywna 4Kroki wprowadziła kotlet w miejsce dębu w swojej identyfikacji wizualnej. Zmianie towarzyszyło odświeżenie serwisu internetowego firmy i niestandardowa akcja promocyjna pod hasłem "Co możemy Ci wysmażyć?".

Poprzednia identyfikacja wizualna agencji interaktywnej 4Kroki przedstawiała rozłożysty dąb symbolizujący siłę i długowieczność. - Po kilku latach działalności zobaczyliśmy jednak, że natura nie jest wieczna, a nasze środowisko zawodowe także ewoluuje - uzasadnia Renata Stefankowicz, PR specialist firmy. Dlatego 4Kroki zdecydowało się wprowadzić do swojego wizerunku sugestywny symbol polskiego kotleta mającego odzwierciedlać dobre użycie, czyli w tym wypadku konsumpcję. - Aby kotleta zjeść, trzeba go najpierw zrobić, ale jeśli się go nie zje, jeśli opinia go nie przyjmie, trzeba będzie go wyrzucić do kosza i zacząć robić coś innego - opisuje Przemek Chudkiewicz, art director agencji.

4kroki

Zmianie identyfikacji wizualnej firmy towarzyszyło odświeżenie jej serwisu internetowego oraz niestandardowa kampania promocyjna pod hasłem "Co możemy Ci wysmażyć?". W ramach akcji dziennikarze, PR-owcy i pracownicy domów mediowych otrzymali paczki z talerzami i sztućcami zawierającymi link do zmienionej strony internetowej 4Kroki.

Dołącz do dyskusji: 4Kroki zmienia dąb na kotlet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl