4Kroki zmienia dąb na kotlet
Agencja interaktywna 4Kroki wprowadziła kotlet w miejsce dębu w swojej identyfikacji wizualnej. Zmianie towarzyszyło odświeżenie serwisu internetowego firmy i niestandardowa akcja promocyjna pod hasłem "Co możemy Ci wysmażyć?".
Poprzednia identyfikacja wizualna agencji interaktywnej 4Kroki przedstawiała rozłożysty dąb symbolizujący siłę i długowieczność. - Po kilku latach działalności zobaczyliśmy jednak, że natura nie jest wieczna, a nasze środowisko zawodowe także ewoluuje - uzasadnia Renata Stefankowicz, PR specialist firmy. Dlatego 4Kroki zdecydowało się wprowadzić do swojego wizerunku sugestywny symbol polskiego kotleta mającego odzwierciedlać dobre użycie, czyli w tym wypadku konsumpcję. - Aby kotleta zjeść, trzeba go najpierw zrobić, ale jeśli się go nie zje, jeśli opinia go nie przyjmie, trzeba będzie go wyrzucić do kosza i zacząć robić coś innego - opisuje Przemek Chudkiewicz, art director agencji.
Zmianie identyfikacji wizualnej firmy towarzyszyło odświeżenie jej serwisu internetowego oraz niestandardowa kampania promocyjna pod hasłem "Co możemy Ci wysmażyć?". W ramach akcji dziennikarze, PR-owcy i pracownicy domów mediowych otrzymali paczki z talerzami i sztućcami zawierającymi link do zmienionej strony internetowej 4Kroki.
Dołącz do dyskusji: 4Kroki zmienia dąb na kotlet