50-procentowy wzrost na rynku internetowej reklamy w Polsce
W ubiegłym roku wskaźnik internetowej penetracji osiągnął w naszym kraju poziom 42 procent, co przekłada się na 12,8 miliona użytkowników powyżej 15. roku życia.
Informuje eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej SMG/KRC NetTrack. Spośród nich, blisko 65 procent loguje się do sieci codziennie.
Z kolei z danych IAB Polska wynika, że polski rynek internetowej reklamy zanotował w ubiegłym roku 50-procentowy wzrost, osiągając wartość 115 milionów euro. Największy segment stanowiły tutaj reklamy w wyszukiwarkach, na które przeznaczono 30,5 miliona euro.
Reklama online obecnie stanowi ponad 5 procent wszystkich wydatków na reklamę w Polsce i podobnie jak w innych krajach na całym świecie, jest najszybciej rozwijającym się pod tym względem medialnym sektorem.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: 50-procentowy wzrost na rynku internetowej reklamy w Polsce