SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

50-procentowy wzrost na rynku internetowej reklamy w Polsce

W ubiegłym roku wskaźnik internetowej penetracji osiągnął w naszym kraju poziom 42 procent, co przekłada się na 12,8 miliona użytkowników powyżej 15. roku życia.

Informuje eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej SMG/KRC NetTrack. Spośród nich, blisko 65 procent loguje się do sieci codziennie.

Z kolei z danych IAB Polska wynika, że polski rynek internetowej reklamy zanotował w ubiegłym roku 50-procentowy wzrost, osiągając wartość 115 milionów euro. Największy segment stanowiły tutaj reklamy w wyszukiwarkach, na które przeznaczono 30,5 miliona euro.

Reklama online obecnie stanowi ponad 5 procent wszystkich wydatków na reklamę w Polsce i podobnie jak w innych krajach na całym świecie, jest najszybciej rozwijającym się pod tym względem medialnym sektorem.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: 50-procentowy wzrost na rynku internetowej reklamy w Polsce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl