SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

6 tys. widzów śledzi Nowa TV. „24 godziny online.pl” hitem stacji

W pierwszym miesiącu nadawania nowy kanał Nowa TV (Grupa ZPR Media) oglądało średnio 6 tys. widzów. Ratingowym hitem nowej stacji jest informacyjny magazyn „24 godziny online.pl”.

Jarosław Kulczycki, Beata Tadla, Joanna Dunikowska i Marek Czyż, prowadzący „24 godziny” Jarosław Kulczycki, Beata Tadla, Joanna Dunikowska i Marek Czyż, prowadzący „24 godziny”

Nowa TV to nowa stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media, która wystartowała 9 listopada br. Nadaje na ósmym multipleksie (MUX-8) oraz jest dostępna w sieciach kablowych i w nc+. Jednym z głównych punktów ramówki jest program informacyjny „24 godziny online.pl” emitowany od poniedziałku do niedzieli o godz. 18.30. Każde wydanie programu trwa ok. 25 minut, a prowadzą je dziennikarze, którzy poprzednio związani byli z Telewizją Polską: Beata Tadla, Jarosław Kulczycki, Marek Czyż oraz Joanna Dunikowska. Szefem redakcji informacyjno-publicystycznej jest Tomasz Sygut, poprzednio dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w TVP.

Średnia widownia kanału od dnia startu do 30 listopada 2016 roku wyniosła 6 tys. widzów na minutę. Przełożyło się to na 0,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wirtualnemedia.pl

Wyniki oglądalności

Nowa TV - 9-30 listopada 2016

AMR

SHR %

Wszyscy 4+

6 023

0,09%

16-49

1 959

0,07%

16-59

3 415

0,08%

Największą widownię na antenie stacji do tej pory przyciągnęło pierwsze wydanie informacyjnego magazynu „24 godziny online.pl”, które pokazane zostało w dniu startu Nowa TV. Średnia widownia tej emisji wyniosła 86 tys. osób, co przełożyło się na 0,60 proc. udziału wśród wszystkich widzów.

Drugie miejsce zajął rozrywkowy program „Nowa rewia kabaretowa” (53 tys. widzów; 0,42 proc. udziału; emisja 19 listopada br.), a podium uzupełnia „Teraz Ja” (48 tys. widzów; 0,29 proc. udziału; emisja 13 listopada br.).

Top programy na antenie Nowa TV w okresie od 9 do 30 października 2016 roku

Wszyscy 4+

Program

Data

Start

Koniec

AMR

SHR %

24 GODZINY ONLINE.PL /PROG.INF.POL./

2016-11-09

18:30:01

18:52:00

85 591

0,60%

NOWA REWIA KABARETOWA /PROG.ROZR.POL./

2016-11-19

17:35:46

18:29:40

53 003

0,42%

TERAZ JA /PROG.PUBLI./

2016-11-13

18:59:05

19:23:57

47 877

0,29%

Na MUX8 od końca października br. nadaje już też Zoom TV, a 2 grudnia ruszą dwa kolejne kanały: WP i Metro.

Dołącz do dyskusji: 6 tys. widzów śledzi Nowa TV. „24 godziny online.pl” hitem stacji

57 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ha ha
Tia,no sukces panie jakich mało.Skoro pierwszy program miał taką oglądalność,tzn.że kolejne łapią już tylko zniżkę i tak to się skończy.Będzie spektakularna porażka-a może już jest?
0 0
odpowiedź
User
Obserwator
Widownia odpowiednia do poziomu programu i zespołu przy nim pracującego. Gratulacje :))
0 0
odpowiedź
User
widz
Poziom programu informacyjnego NOWA TV z dnia na dzień jest coraz lepszy w porównaniu do poziomu Wiadomości w TVP. Beata Tadla a Danuta Holecka to tak jak BMW a maluch z czasów komuny. Pani Beato. Za kilka miesięcy to Pani program informacyjny będzie tym co ludzie będą chętnie oglądać.
0 0
odpowiedź