710 tys. widzów teleturnieju „Ja to znam!”. TVP1 przegrywa z konkurencją
Nowy teleturniej „Ja to znam!” ogląda średnio 714 tys. osób. TVP1 w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Oglądalność programu spada z odcinka na odcinek.
Teleturniej „Ja to znam!” na antenie TVP1 pokazywany jest w poniedziałki o godz. 20.30, począwszy od 5 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu (do 26 września) wyniosła 714 tys. osób, co przełożyło się na 4,46 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność formatu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 794 tys. widzów, drugi - 700 tys., a trzeci - już tylko 649 tys.
Trzy topowe odcinki audycji
Data |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
05-09-2016 |
793 666 |
5,07% |
19-09-2016 |
699 767 |
4,35% |
26-09-2016 |
648 839 |
3,99% |
Średnio: |
713 500 |
4,46% |
TVP1 w paśmie nadawania „Ja to znam!” przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 32,88 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „M jak miłość”. Drugi jest Polsat (11,80 proc.; filmy fabularne), a trzeci - TVN (8,59 proc.; „Na Wspólnej” i „Singielka”).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP2 |
5 261 081 |
32,88% |
1 767 353 |
27,79% |
2 788 031 |
29,81% |
Polsat |
1 887 975 |
11,80% |
1 105 623 |
17,38% |
1 463 253 |
15,65% |
TVN |
1 374 522 |
8,59% |
624 282 |
9,82% |
903 634 |
9,66% |
TVP1 - Ja to znam! |
713 500 |
4,46% |
214 757 |
3,38% |
362 731 |
3,88% |
„Ja to znam!” to nowy teleturniej TVP1, w którym udział biorą zarówno uczestnicy w studiu jak też widzowie, którzy mogą odpowiadać na te same pytania za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Pytania dotyczą historii, obyczajowości oraz historii kultury i sztuki w Polsce.
W sierpniu Telewizja Polska informowała, że program poprowadzi Mikołaj Cieślak. Gospodarzem teleturnieju został jednak aktor Robert Rozmus.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,53 proc.
Dołącz do dyskusji: 710 tys. widzów teleturnieju „Ja to znam!”. TVP1 przegrywa z konkurencją