7Days Bake Rolls reklamowane jako „największe odkrycie ludzkości”
Agencja Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla marki Bake Rolls (należącej do Chipita Polska). Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce.
W nowej kampanii Bake Rolls pokazano, że ludzkość dokonuje największego odkrycia w historii. Okazuje się, że koło można wykorzystać dużo ciekawiej niż tylko do toczenia po ziemi. Można je bowiem zjeść ze smakiem.
Claim kampanii relaunchowej brzmi „Bake Rolls - największe odkrycie ludzkości. Odkryj ten najlepszy smak!”. W ramach działań, które realizowane będą do końca listopada marka promuje cztery smaki. Grupa docelowa to mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym 15-34 lata.
Działania obejmują telewizję oraz kanał in-store wraz z ogólnopolską akcją sampligową.
Za opracowanie key visuali, materiałów POS, kompleksową obsługę BTL oraz sampling odpowiada agencja Afekt.
Dołącz do dyskusji: 7Days Bake Rolls reklamowane jako „największe odkrycie ludzkości”