SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

7Days Bake Rolls reklamowane jako „największe odkrycie ludzkości”

Agencja Afekt prowadzi kompleksową obsługę BTL dla marki Bake Rolls (należącej do Chipita Polska). Działania związane są z nową kampanią relaunchową marki w Polsce.

W nowej kampanii Bake Rolls pokazano, że ludzkość dokonuje największego odkrycia w historii. Okazuje się, że koło można wykorzystać dużo ciekawiej niż tylko do toczenia po ziemi. Można je bowiem zjeść ze smakiem.

Claim kampanii relaunchowej brzmi „Bake Rolls - największe odkrycie ludzkości. Odkryj ten najlepszy smak!”. W ramach działań, które realizowane będą do końca listopada marka promuje cztery smaki. Grupa docelowa to mężczyźni i kobiety w przedziale wiekowym 15-34 lata.

Działania obejmują telewizję oraz kanał in-store wraz z ogólnopolską akcją sampligową.

Za opracowanie key visuali, materiałów POS, kompleksową obsługę BTL oraz sampling odpowiada agencja Afekt.

Dołącz do dyskusji: 7Days Bake Rolls reklamowane jako „największe odkrycie ludzkości”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szymon
lubię te 7 days bake rolls
odpowiedź