8 agencji walczy o obsługę PZU
Do przetargu na obsługę reklamową Grupy PZU zostało zaproszonych osiem agencji. W trzyetapowym postępowaniu zostaną wybrane dwie z nich.
W rozpoczętym właśnie przetargu Grupa PZU wybierze dwie agencje: strategiczno-kreatywną i kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki PZU. Poprzednio ubezpieczyciel współpracował przez ponad 2 lata z Leo Burnett, z którą niedawno rozwiązał umowę (więcej na ten temat).
- Zadanie dla obu wybranych agencji, które będą z nami pracowały, jest z pewnością niezwykle ambitne - zapowiada Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w Grupie PZU. - PZU jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i silnych marek na rynku, ale boryka się z problemami związanymi z historycznym postrzeganiem, mimo gigantycznych zmian zachodzących w firmie - przyznaje.
Do zaprezentowania zadania przetargowego Grupa PZU zaprosiła osiem agencji. Cały przetarg będzie się składał z trzech etapów, z których ostatni będzie obejmował negocjacje kosztów i warunków handlowych. Zakończenie postępowania jest planowane na październik.
Dołącz do dyskusji: 8 agencji walczy o obsługę PZU