800 tys. zł Telewizja Polska zapłaci Nielsen Audience Measurement za miesiąc współpracy
Nielsen Audience Measurement wygrał przetarg TVP na dostawę danych telemetrycznych w okresie od 9 lutego do 8 marca br. Firma jako jedyna złożyła w nim swoją ofertę, opiewającą na niemal 800 tys. zł.
Telewizja Polska ogłosiła przetarg na dostawę danych o oglądalności telewizji przez jeden miesiąc, ponieważ nie udało jej się rozstrzygnąć postępowania na dostarczanie tych danych na kolejne cztery lata (więcej na ten temat).
W tym właśnie postępowaniu ofertę też złożył tylko Nielsen Audience Measurement, jednak zaproponował cenę, którą TVP uznała za zbyt wysoką. Publiczny nadawca postanowił więc pozostawić ten przetarg bez rozstrzygnięcia i ogłosić nowy, najpóźniej w lutym br.
A ponieważ dotychczasowa umowa na telemetrię wygasa 8 lutego br., TVP musiała zabezpieczyć sobie dostęp do wyników oglądalności po jej wygaśnięciu. Dlatego ogłosiła szybki (trwający raptem 10 dni) przetarg na dostarczanie danych od 9 lutego do 8 marca. Ofertę złożył jedynie NAM, z ceną brutto 799,5 tys. zł. TVP ją zaakceptowała.
Jak dotąd publiczny nadawca nie ogłosił ponownego przetargu na dostawę danych w latach 2015-2019, ale powinno to nastąpić w ciągu najbliższych dni.
>>> Wyniki oglądalności - sprawdź wszystkie dane
Dołącz do dyskusji: 800 tys. zł Telewizja Polska zapłaci Nielsen Audience Measurement za miesiąc współpracy