85 tys. widzów ogląda „997” w Polsat Play
Premierowe odcinki programu „997 - Fajbusiewicz na tropie” przyciągają do Polsat Play średnio 85 tys. widzów. Produkcja podnosi średni dobowy udział stacji wśród wszystkich oglądających, ale obniża w grupie komercyjnej.
Program „997 - Fajbusiewicz na tropie” oglądać można na antenie Polsat Play w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 3 października br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia pierwszych czterech odcinków magazynu wyniosła 85 tys. osób. Przełożyło się to na 0,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,36 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Dane telemetryczne pokazują, że program notuje lepszy udział od średniego dobowego udziału stacji w grupie 4+, a gorszy - w grupie 16-49. W okresie od 3 do 24 października br. Polsat Play miał bowiem 0,51 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,58 proc. w grupie komercyjnej.
W czasie nadawania programu Polsat Play wygrywa z konkurencyjną stacją TVN Turbo wśród wszystkich widzów, a przegrywa - w grupie komercyjnej. Udział męskiej stacji TVN wynosi wtedy odpowiednio 0,43 proc. i 0,77 proc., a nadaje ona w tym paśmie rozrywkowy program „Nowy gadżet”.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
Polsat Play - „997 - Fajbusiewicz na tropie” |
84 827 |
0,63% |
0,36% |
TVN Turbo |
58 391 |
0,43% |
0,77% |
Magazyn “997 - Fajbusiewicz na tropie” nawiązuje do kultowego programu emitowanego przez lata w TVP. Prezentowane są w nim rekonstrukcje zbrodni i wydarzeń im towarzyszących.
Prowadzącym programu jest Michał Fajbusiewicz, który wciela się w rolę śledczego stawiającego hipotezy.
Dołącz do dyskusji: 85 tys. widzów ogląda „997” w Polsat Play