ABC najpopularniejszą stacją w sieci
W sezonie 2007/08 najpopularniejszą stroną internetową należącą doamerykańskiej stacji telewizyjnej była ABC.com.
Witryna ABC zanotowała 27,14 procenta udziałów w rynku. To coprawda mniej w porównaniu z 29,89 procenta w sezonie 2006/07, alewystarczyło to do odebrania pierwszej pozycji stacji NBC -informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na danefirmy badawczej Hitwise.
Serwis NBC.com zajął drugie miejsce notując spadek udziałów z32,89 do 27,01 procenta. Na kolejnych miejscach znalazły sięwitryny stacji: CBS (21,51 procenta udziałów w rynku), Fox (17,54procenta), The CW (6,61 procenta) oraz MyNetworkTV (0,19procenta).
We wspomnianym okresie najwyższy w zrost liczby wizyt - o 41procent - zanotował serwis CBS, wyprzedzając pod tym względem TheCW (wzrost o 27 procent), Fox (wzrost o 6 procent), ABC (spadek o 9procent), NBC (spadek o 18 procent) oraz MyNetworkTV (spadek o 22procent).
Pod względem czasu spędzanego przez internautów naposzczególnych stronach, w sezonie 2007/08 liderem była CBS ześrednią 10 minut i 24 sekund na jednego użytkownika. Wyprzedziłaona tutaj NBC (10:07), The CW (9:42), ABC (8:21), Fox (6:43) orazMyNetworkTV (4:10).
Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne programy amerykańskichkanałów, największą popularnością cieszyła się witryna nadawanegona antenie stacji Fox 'American Idol', z 14,01 procenta rynkowychudziałów. Na kolejnych miejscach znalazły się tutaj serwisyprogramów: 'Deal or No Deal' (NBC - 13,33 procenta udziałów wrynku), 'Dancing with the Stars' (ABC - 7,33 procenta), 'Survivor:Micronesia' (CBS - 4,78 procenta), 'America's Most Wanted' (Fox -3,86 procenta), 'Heroes' (NBC - 2,98 procenta), 'Lost' (ABC - 2,67procenta), 'The Biggest Loser' (NBC - 2,22 procenta), 'The Office'(NBC - 2,07 procenta) oraz 'Grey's Anatomy' (ABC - 1,81procenta).
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: ABC najpopularniejszą stacją w sieci