Abstra otwiera dla Żabki kanał partnerski "Kumaty"
Firma Abstra we współpracy z marką Żabka Polska uruchomiła nowy kanał "Kumaty", na którym znajdą się zabawne skecze i niecodzienne wyzwania. To drugi kanał partnerski firmy.
Głównym bohaterem kanału jest tytułowy „Kumaty”, w którego wciela się Dawid Książkiewicz.
W każdym będzie podejmować się niecodziennych wyzwań, używając do nich różnorodnych produktów z asortymentu sieci sklepów Żabka. W pierwszym odcinku pokazano wyzwanie rozdania kanapek za 2 tys. złotych. Dawid Książkiewicz w odcinku wystąpił z Rafałem Masnym i Czarkiem Jóźwikiem, którzy będą gościnnie występować również w innych materiałach.
W odcinkach pojawią się też inni twórcy z kanałów należących do portfolio Abstra, m.in. Maksym Ziółkowski z „Maksymalnie” i Paweł Svinarski z „Dla Pieniędzy”.
Drugi kanał partnerski Abstra
- Każdy odcinek będzie znacznie różnił się od poprzedniego, dzięki czemu nasi scenarzyści mogli śmiało popuścić wodze swojej fantazji. Cieszymy się, że tak dynamicznie rozwija się nasze portfolio kanałów realizowanych wspólnie z partnerami komercyjnymi. Jesteśmy przekonani, że „Kumaty” osiągnie równie duży sukces co „Jak TO Robić?”, nasz pierwszy kanał partnerski - powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.
Nowe odcinki na kanale „Kumaty” będą pojawiać się raz w tygodniu.
Dołącz do dyskusji: Abstra otwiera dla Żabki kanał partnerski "Kumaty"