Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu SiemensComputers, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach 10 jużedycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus.
Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksoweprzygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT orazbieżącej obsługi Cyberbonusa - komunikację z uczestnikami,prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród.
Wizualna strona programu utrzymana jest w amerykańskiejstylistyce, wykorzystane są takie motywy jak baseball, Wall Streetczy kasyno.
Cyberbonus to program motywacyjny, który skierowany jest dosprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers,zakupionego wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Datai Tech Data. Sprzedawcy za zarejestrowaną sprzedaż w programiezbierają punkty, które mogą wymienić na nagrody rzeczowe.Jednocześnie wszystkie zgromadzone Cyberdolary sumują się nakontach uczestników w celu wyłonienia zwycięzcy nagrody głównej,którą jest wycieczka po Stanach Zjednoczonych AmerykiPółnocnej.
Dołącz do dyskusji: Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers