SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja 2012 wygrywa przetarg Lotte Wedel

Agencja 2012 rozpoczyna współpracę z producentem słodyczy Lotte Wedel.

Agencja 2012 wygrała przetarg firmy Lotte Wedel na opracowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Wedel, obejmującej zarówno strategię komunikacji, jak i jej egzekucję w mediach szeroko zasięgowych. W ramach tej współpracy Agencja 2012 zrealizuje kampanię dla czekolad Wedel.

-  Wierzymy, że nasze doświadczenie z zakresu budowania długoterminowej, skutecznej i wyróżnialnej komunikacji pomoże ugruntować pozycję Wedla wśród liderów kategorii czekolad, a rozpoczynająca się współpraca przyniesie naprawdę słodkie efekty, zarówno jeśli chodzi o jakość kreacji, jak i wizerunek oraz realizację celów biznesowych marki - mówi Lena Stryjewska, managing director 2012.

Pod koniec stycznia Wedel ruszył z kampanią reklamową czekolad „Czas na przyjemność w kuchni”. Przygotowały ją agencje należące do Publicis Groupe Polska: za adaptację kreacji odpowiada Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith.

Z kolei za kreację i realizację serii spotów Wedel SMAK DA, a także za redesign, UX/UI kuchnizwedlem.pl odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Komunikację public relations prowadzi Walk PR.

Dołącz do dyskusji: Agencja 2012 wygrywa przetarg Lotte Wedel

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Ciężka sprawa będzie.
0 0
odpowiedź
User
Gość
Czekam na reklame ptasiego mleczka o wadze 340g.
Tak, po raz kolejny zmiejszyli opakowanie ptasiego mleczka. teraz ma 340-360 g.
0 0
odpowiedź
User
mike
Mnie ciekawi jak będą reklamować tłuszcz palmowy który już na potęgę używają.
0 0
odpowiedź