„Akademia Designu. 101 ikon” - specjalne wydanie magazynu „Dom&Wnętrze”
8 października br. na rynku ukaże się „Akademia Designu. 101 ikon” - drugie z cyklu specjalnych wydań magazynu „Dom&Wnętrze” (Agora).
Opisane zostaną w nim przedmioty najważniejszych światowych i polskich projektantów, które na stałe weszły do historii designu. Czytelnicy znajdą projekty m.in. słynnej wyciskarki do cytrusów “Juicy Salif” firmy Alessi, krzesła “Louis Ghost” od firmy Kartell, czy fotela “Barcelona” zaprojektowanego dla firmy Knoll.
Numer będzie zawierać 132 strony, ukaże się w formacie 213 x 275 mm i będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 19,99 zł.
„Akademia Designu. 101 ikon” jest promowana w internecie (serwisy Gazeta.pl, Facebook) oraz w kinach sieci Helios.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Dom&Wnętrze” w I półroczu br. wyniosła 6 994 egz.
Dołącz do dyskusji: „Akademia Designu. 101 ikon” - specjalne wydanie magazynu „Dom&Wnętrze”