SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Akademia Designu. 101 ikon” - specjalne wydanie magazynu „Dom&Wnętrze”

8 października br. na rynku ukaże się „Akademia Designu. 101 ikon” - drugie z cyklu specjalnych wydań magazynu „Dom&Wnętrze” (Agora).

Opisane zostaną w nim przedmioty najważniejszych światowych i polskich projektantów, które na stałe weszły do historii designu. Czytelnicy  znajdą projekty m.in. słynnej wyciskarki do cytrusów “Juicy Salif” firmy Alessi, krzesła “Louis Ghost” od firmy Kartell, czy fotela “Barcelona” zaprojektowanego dla firmy Knoll.

Numer będzie zawierać 132 strony, ukaże się w formacie 213 x 275 mm i będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące w cenie 19,99 zł.

„Akademia Designu. 101 ikon” jest promowana w internecie (serwisy Gazeta.pl, Facebook) oraz w kinach sieci Helios.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Dom&Wnętrze” w I półroczu br. wyniosła 6 994 egz.

Dołącz do dyskusji: „Akademia Designu. 101 ikon” - specjalne wydanie magazynu „Dom&Wnętrze”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alexx_92
Na okładce jest cena 19,99. Poprawcie w tekście :)
0 0
odpowiedź