Akcja „100 lat Polsko" Onetu dotarła użytkowników z ponad 150 krajów
Spoty przygotowane w ramach kampanii „100 lat Polsko" Onetu dotarły do 70 mln potencjalnych użytkowników w ponad 150 krajach.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, "kampania o zasięgu międzynarodowym dotarła za pośrednictwem Facebooka oraz mediów należących do wydawnictw Ringier i Axel Springer do 70 mln użytkowników w ponad 150 krajach. Spoty Onetu były wyświetlane 80 mln razy, a na stronie: 100 Lat Polsko ponad 1000 razy złożono życzenia Polsce i Polakom".
W ramach akcji "100 lat Polsko", Onet przygotował plebiscyt na wybór filmów promujących Polskę za granicą, który miał na celu przybliżenie naszej ojczyzny obcokrajowcom.
Siedem spotów, które przygotowano na potrzeby plebiscytu, opowiada o wynalazkach lub ideach Polaków. W produkcjach pokazano aparat podsłuchowy, resory samochodowe, spinacz, witaminę B1, peryskop, łazik księżycowy i teorię heliocentryczną Mikołaja Kopernika.
Internauci wytypowali trzy najlepsze filmy - prezentują teorię heliocentryczną, łazik i resory samochodowe.
Kreacją spotów zajęła się agencja FCB Bridge2Fun, zaś produkcję powierzono studiu Tank.
Dołącz do dyskusji: Akcja „100 lat Polsko" Onetu dotarła użytkowników z ponad 150 krajów
Żenujące spoty i obciachowa kampania