SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Aktorki z „Przyjaciółek” Polsatu reklamują nowy program promocyjny drogerii Rossmann (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa drogerii Rossmann, której bohaterkami są Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska - aktorki grające główne role w serialu „Przyjaciółki” w Polsacie.

W pierwszej odsłonie kampanii Anita Sokołowska, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska promują uruchomiony właśnie program promocyjny „Klub Rossmann”, do którego można dołączyć poprzez aplikację mobilną Rossmann PL (dostępną na urządzenia z Androidem, iOS i Windwos Phone).

W ramach „Klubu Rossmann” dostępne będą regularne promocje dopasowane do potrzeb różnych klientów, porady oraz dodatkowy rabat na wydruk zdjęć w drogeriach Rossmann. Z nowej oferty mogą korzystać uczestnicy funkcjonującego już od jakiegoś czasu programu „Rossnę!” skierowanego do kobiet w ciąży oraz matek dzieci w wieku do 3 lat.

W kolejnym spocie będzie reklamowana promocja dla członków „Klubu Rossmann”, w ramach której przy zakupie czterech różnych produktów do pielęgnacji twarzy dwa tańsze otrzyma się za darmo. Z oferty użytkownik będzie mógł skorzystać raz. Promocja zacznie się w sobotę 20 maja i potrwa do 30 maja lub do wyczerpania zapasów.

Reklamy z udziałem Anity Sokołowskiej, Małgorzaty Sochy, Joanny Liszowskiej i Magdaleny Stużyńskiej są utrzymane w konwencji serialu obyczajowego o grupie przyjaciółek.

Dotychczas spośród tych aktorek zdecydowanie najczęściej w reklamach występowała Małgorzata Socha. Obecnie promuje sieć sklepów meblowych Agata, wcielając się w różne role, niedawno była jedną z bohaterek jubileuszowej kampanii biżuterii Apart, a wcześniej grała w reklamach m.in. sieci Play, samochodów Skoda, chipsów Sunbites i dezodorantu Rexona.

Biuro prasowe Rossmann Polska nie odpowiedziało na razie na nasze pytania dotyczące przebiegu nowej kampanii reklamowej i firm marketingowych, które ją przygotowały.

Według naszych ustaleń akcja będzie realizowana przede wszystkim w internecie i telewizji, a kreacją reklam zajęła się agencja Isobar Polska.

 Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski. Media zaplanował Blueway Com.

Dołącz do dyskusji: Aktorki z „Przyjaciółek” Polsatu reklamują nowy program promocyjny drogerii Rossmann (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Prawda
Jak bym oglądał słodkie głupie i trochę upośledzone idiotki które nie stąpaja zdrowo po ziemi !😈
0 0
odpowiedź
User
Macin
To przechodzi ludzkie pojęcie, jak złe są te reklamy za sprawą koszmarnych dialogów i żałosnego aktorstwa tych zapatrzonych w siebie amatorek, porównywalnego co najwyżej z ptasimi odchodami. Tym paniom powinno się dożywotnio zabronić zarabiania pieniędzy w taki sposób. Zastanawiające, że twórcy tego nie widzą i wypuszczają takie zło.
0 0
odpowiedź
User
Grzegorz
Zgadzam się w zupełności. Strasznie naciągane reklamy, beznadziejne "aktorki" i koszmarne dialogi. Mam wrażenie, że one na co dzień pracują w budce z kebabem. Ciekawe, czy tam również dbają o higienę.


To przechodzi ludzkie pojęcie, jak złe są te reklamy za sprawą koszmarnych dialogów i żałosnego aktorstwa tych zapatrzonych w siebie amatorek, porównywalnego co najwyżej z ptasimi odchodami. Tym paniom powinno się dożywotnio zabronić zarabiania pieniędzy w taki sposób. Zastanawiające, że twórcy tego nie widzą i wypuszczają takie zło.
0 0
odpowiedź