Wakacyjne wydania „Alarmu!” zyskały 710 tys. widzów
Podczas wakacji „Alarm!” ogląda średnio 1,89 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 710 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 lipca do 24 sierpnia 2019 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,89 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 15,74 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,33 proc. w grupie 16-49 i 10,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 2,62 mln widzów w 4+ (w 16-49 było to 600 tys., a w 16-59 - 1,02 mln).
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu” wyemitowanych w okresie od 4 lipca do 24 sierpnia 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,18 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 10,21 proc., 6,30 proc. i 7,87 proc. udziału. Oznacza to, że interwencyjny magazyn zyskał 710 tys. widzów.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 20 sierpnia. Śledziło go średnio 2,68 mln osób.
Podczas tegorocznych wakacji oglądalność „Alarmu!” wyraźnie rośnie niemal z tygodnia na tydzień. W pierwszym tygodniu lipca (01-06.07) magazyn miał 1,34 mln oglądających, a w zeszłym tygodniu (19-24.08) było to już 2,39 mln.
„Alarm!” to codzienny interwencyjny program TVP1. Cykl prowadzą Jacek Łęski, Agnieszka Świdzińska oraz Mirosław Rogalski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: Wakacyjne wydania „Alarmu!” zyskały 710 tys. widzów