1,38 mln widzów „Alarmu!” w tym roku w TVP1
W tym roku „Alarm!” ogląda średnio 1,38 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji niemal się nie zmieniła - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 4 stycznia do 26 kwietnia 2021 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.15) wyniosła 1,38 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,48 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,85 proc. w grupie 16-49 i 6,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 10 lutego. Śledziło je średnio 2,51 mln osób. Tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze.
Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu!” wyemitowanych w okresie od 2 stycznia do 24 kwietnia 2020 roku w TVP1 wyniosła 1,41 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,25 proc., 5,76 proc. i 6,79 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 30 tys. widzów, ale minimalnie wzrósł jego rynkowy udział w 4+.
„Alarm!” to codzienny interwencyjny program. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.
Cykl prowadzą Jacek Łęski i Agnieszka Świdzińska.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,38 mln widzów „Alarmu!” w tym roku w TVP1