Aleksander Tryzna i Bartłomiej Szymański w agencji Imagine
Agencja interaktywna Imagine wzmocniła zespół client service kierowany przez Tomasza Mazurka. Dołączają do niego Aleksander Tryzna i Bartłomiej Szymański, obejmując stanowiska account managerów.
Aleksander Tryzna przed przyjściem do Imagine pracował przez sześć lat w agencji kreatywnej Oxymoron. Odpowiadał w niej za kontakty z klientami oraz kreację (pisanie scenariuszy, wymyślanie nietypowych projektów ambientowych, copywriting, identyfikacja wizualna). Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim.
Bartłomiej Szymański bezpośrednio przed przyjściem do Imagine był specjalistą ds. social media w agencji interaktywnej Kamikaze. Wcześniej pracował m.in. dla Fundacji Dobre Prawo jako specjalista ds. komunikacji i PR i w dziale obsługi klienta Cinema City Poland, gdzie odpowiedzialny był m.in. za prowadzenie akcji promocyjnych. Jest absolwentem marketingu na Uniwersytecie Łódzkim.
Działem obsługi klienta w Imagine od kilku miesięcy kieruje Tomasz Mazurek na stanowisku client service directora, który jest także strategy managerem agencji.
Dołącz do dyskusji: Aleksander Tryzna i Bartłomiej Szymański w agencji Imagine