Allegro wspiera polska modę. Ambasadorką projektu Ewa Minge
Allegro uruchamia program wspierający rozwój polskiej mody. Głównym celem akcji jest stworzenie marki “Allegro Projektownia”, która ma być symbolem polskich produktów oraz polskiego rzemieślnictwa modowego na platformie. Program powstał we współpracy z projektantką mody Ewą Minge.
Do programu mogą zgłosić się polskie podmioty, które przejdą weryfikację dotyczącą pochodzenia ich produktów oraz mają konto firma na Allegro. Zakwalifikowani przedsiębiorcy będą mogli wziąć udział w konkursie oraz otrzymają szereg benefitów wspierających ich sprzedaż m.in. pakiet dodatkowych wyróżnień, obecność ofert na specjalnej stronie internetowej czy też bonusy w ramach usługi Allegro Ads.
Do programu można zgłaszać się do 28.03.2021 roku.
Allegro pomaga polskim markom modowym
Zwieńczeniem akcji będzie konkurs na "Najlepszy polski produkt" oraz "Produkt publiczności", które zostaną wyłonione kolejno przez komisję jury (w składzie z Ewą Minge, Celestyna Lendo-Zachariasz i Andrzejem Pągowskim) oraz przez użytkowników Allegro (nagroda publiczności). Finał akcji zaplanowano od 21 do 30 czerwca.
Sprzedający, którzy zostaną wyróżnieni w konkursie, otrzymają nawet 180 000 złotych rabatu na prowizję (do 120 000 złotych w przypadku nagrody publiczności) od sprzedaży na Allegro oraz dodatkowe benefity wspierające sprzedaż i promocję.
- Polski rynek modowy to wielu utalentowanych przedsiębiorców i projektantów. Konkurencja jest silna, dlatego mniejszym markom tak trudno się wybić. Wejście na Allegro, które przyciąga każdego miesiąca średnio 20 milionów Polaków, to doskonały sposób na rozpoczęcie sprzedaży online lub pozyskanie nowego kanału dotarcia do klientów. Aby wesprzeć rodzime firmy i pomóc im zaistnieć wśród szerszej grupy odbiorców, uruchomiliśmy nowy program - Allegro Projektownia. W ramach projektu połączyliśmy siły nasze, największej platformy e-commerce w Polsce, oraz Ewy Minge, znanej projektantki - komentuje Celestyna Lendo-Zachariasz, dyrektor segmentu Moda na Allegro.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Allegro to obecnie zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w polskim internecie. Według badania Mediapanel w styczniu br. jej przeglądarkowa wersja zanotowała 18,67 mln użytkowników i 64,2 proc. zasięgu, a aplikacja mobilna - 7,76 mln i 26,7 proc. zasięgu.
W trzecim kwartale ub.r. firma Allegro, do którego należą też Ceneo.pl i eBilet Polska, osiągnęła wzrost przychodów netto o 49,7 proc. do 928,7 mln zł i skorygowanego zysku EBITDA o 26,7 proc. do 408,5 mln zł. Na platformie Allegro było 12,6 mln aktywnych kupujących. Koszty debiutu giełdowego i refinansowania zadłużenie spowodowały, że firma miała 131,7 mln zł straty netto.
Dołącz do dyskusji: Allegro wspiera polska modę. Ambasadorką projektu Ewa Minge