Allegro wprowadza kody rabatowe
Portal Allegro.pl umożliwił sprzedawcom tworzenie kodów rabatowych i przesyłanie ich wybranym kupującym. Nowa opcja dotyczy tylko ofert „Kup teraz”.
Kody rabatowe sprzedający mogą tworzyć w Menedżerze Sprzedaży (odpowiednia zakładka pojawiła się w dziale Ustawienia > Schematy). Za każdym razem należy określić liczbę kodów oraz to, których kategorii produktów ma dotyczyć rabat, ile będzie wynosił, jak długo będzie ważny, czy jest jednorazowy czy wielokrotny.
Rabat można dodawać tylko do ofert „Kup teraz”. Dotyczy on ceny przedmiotu bez kosztu przesyłki, a prowizja od sprzedaży określona zostanie wobec obniżonej ceny.
Po wygenerowaniu kodów sprzedający mogą je wysyłać mailowo wybranym klientom, których mają zapisanych w zakładce Transakcje. Ci ostatni zaś mogą potem przesyłać kody między sobą.
Allegro przekonuje, że takie rabaty to skuteczny sposób na zachęcenie dotychczasowych klientów do kolejnych zakupów oraz wyprzedanie towarów poza sezonem. - Kody rabatowe przetestowaliśmy z wybranymi sprzedającymi. Ich sprzedaż wzrosła, bo produkty z rabatem cieszyły się dużą popularnością - informuje portal.
W grudniu ub.r. Allegro.pl zanotowało 12,38 mln użytkowników i 2,93 mld odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Allegro wprowadza kody rabatowe