SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Angora” promuje się jako magazyn społeczno-gospodarczy a nie z przedrukami

Tygodnikiem „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś) chce zyskać wizerunek magazynu społeczno-gospodarczego. W tym celu rozpoczął stałą współpracę z agencją Smart Media.

Smart Media będzie dla „Angory” prowadzić kampanię informacyjną, która ma za zadanie zwrócić uwagę czytelników na ciekawe treści własne ukazujące się w tym tygodniku. Celem działań jest zmiana wizerunku pisma z magazynu przedruków na czasopismo społeczno-gospodarcze.

Agencja Smart Media została wybrana do tego zlecenia po prezentacji swojej oferty. Umowa została podpisana do końca roku, z możliwością przedłużenia. Obsługą „Angory” zajmują się w agencji Krzysztof Smardzewski i Hubert Wawer.

W maju br. „Angora” sprzedawała się średnio w 346 tys. egz., co oznacza spadek w skali roku o 6,36 proc. (szczegółowe informacje na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Angora” promuje się jako magazyn społeczno-gospodarczy a nie z przedrukami

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
dziadoskie pisemko
21 12
odpowiedź
User
Jarosław Kaczyński
temu brukowcowi nic już nie pomoże
21 12
odpowiedź
User
Cpr
Ciekawe artykuły wybrane spośród innych gazet. Najlepsze pismo tego typu.
0 0
odpowiedź