SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Anna Górny szefem marketingu i PR kanału Religia.tv

Kanał Religia.tv tworzy niezależny od ITI Neovision dział marketingu i PR. Jego szefem została Anna Górny.

Decyzja o utworzeniu działu  wynika z faktu, że od grudnia ub.r. nadawcą stacji Religia.tv nie jest już ITI Neovision, ale Religia spółka z ograniczoną odpowiedzialną, należąca bezpośrednio do Grupy ITI.

Anna Górny odpowiada za zorganizowanie pracy działu oraz opracowanie oraz realizację strategii marketingowej i PR stacji. Na razie nie zdecydowano, czy w dziale pracę rozpoczną kolejne osoby.

Górny ostatnio była dyrektorem komunikacji marketingowej „Super Expressu”, wcześniej kierowała działem marketingu wydawnictwa Egmont Polska. W przeszłości pełniła też funkcję szefa działu reklamy warszawskiego oddziału miesięcznika „Press”, a także zarządzała agencjami reklamowymi.
 
Kanał Religia.tv powstał w październiku 2007 roku. Obecnie stacja dociera do 4,9 mln gospodarstw domowych, m.in. poprzez platformę N, Cyfrę+, Telewizję na kartę oraz wszystkie największe sieci kablowe.
 

Dołącz do dyskusji: Anna Górny szefem marketingu i PR kanału Religia.tv

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pr
Oh Yeaah !
odpowiedź