SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Anna Mucha na dwóch okładkach 'Playboya'

Październikowy numer "Playboya" (Marquard Media Polska) trafił dziś do kiosków z dwoma różnymi okładkami, które przedstawiają Annę Muchę. W obu wydaniach są też dwie różne sesje i wywiady z aktorką.

Numer kosztuje 9,99 zł, a jego nakład to 100 tys. egz. Wspiera go kampania reklamowa w radiu (RMF FM, Radio Zet, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Eska, Antyradio, Chilli Zet, Radio Pin), prasie ("Autoświat" i tytuły Marquarda) i internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl i Voyage.pl).

Promocję medialną wspomaga outdoor oraz reklama w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy.

Dołącz do dyskusji: Anna Mucha na dwóch okładkach 'Playboya'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl