Szwedzka marka wykorzystała rekord świata rodaka w skoku o tyczce
Pochodząca ze Szwecji marka restauracyjna MAX Premium Burgers postanowiła uczcić sukces swojego rodaka Armanda Duplantisa , który ustanowił w Polsce nowy rekord świata w koku o tyczce. Cenę jednego z burgerów ustalono na równi z wynikiem szwedzkiego lekkoatlety.
W ubiegłym tygodniu Szwed Armand Duplantis podczas Memoriału im. Kamili Skolimowskiej na Stadionie Śląskim w Chorzowie ustanowił nowy rekord świata w skoku o tyczce, w wysokości 6,26 m.
Duplantis w Polsce
Po zdobyciu rekordu Duplantis odwiedził śląską restaurację szwedzkiej marki MAX Premium Burgers, gdzie, jak sam podkreślił w swoich mediach społecznościowych, znalazł idealne miejsce na zasłużony posiłek.
WR no. 10🤯
Sukces sportowca szwedzka marka wykorzystała, zrównując cenę burgera Champion Cheeseburger z rekordowym wynikiem tyczkarza.
Champion Cheeseburger dostępny jest od wtorku, 27 sierpnia, do niedzieli, 1 września, we wszystkich restauracjach sieci w Polsce (bez partnerów delivery).
– Cieszymy się, że w symboliczny sposób możemy uczcić sukces Armanda Duplantisa, który nie tylko pobił rekord świata, ale także wybrał naszą restaurację na świętowanie sukcesu – mówi Ewelina Głocka, PR & communication manager, MAX Premium Burgers.
Dołącz do dyskusji: Szwedzka marka wykorzystała rekord świata rodaka w skoku o tyczce