ATM Grupa: duże zainteresowanie formatami
Na październikowych targach MIPCOM w Cannes największy niezależny polski producent telewizyjny ATM Grupa zamierza sprzedać na kilka rynków nawet 3-4 pozycje.
- Przywieziemy stare i nowe programy. Wstępne zainteresowanie naszymi formatami jest bardzo duże i sądzimy, że sprzedamy co najmniej 3-4 tytuły na kilka terytoriów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Ściobłowski, specjalista ds. analiz programowych ATM Grupa.
Oprócz znanych już pozycji jak "Gra w ciemno" (teleturniej wcześniej sprzedany do Grecji i Hiszpanii, osiągnął tam bardzo dobre wyniki), ATM zamierza handlować "Awanturą o kasę", czy programami reality show (w portfolio znajdują się m.in. "Dwa światy", "Łysi i Blondynki"). Producent zaoferuje także telenowelę "Pierwsza Miłość". Jak mówi nam Jacek Ściobłowski ATM finalizuje właśnie jej sprzedaż na nowe rynki.
- Zamykamy właśnie kontrakt na sprzedaż serialu m.in. do Rosji i krajów WNP - mówi Ściobłowski. Wcześniej serial został sprzedany do Irlandii i na Ukrainę.
W ofercie znajdą się nowe pozycje m.in. serial "Ekipa" Agnieszki Holland, serial "Halo Hans", teleturniej "Goli i bosi" (Grupa nagrała właśnie jego pilotażowy odcinek), a także tytuły Profilmu (w ramach ATM Grupy): "Kodołamacze" i "Od przedszkola do Opola".
ATM nie podaje, jakich formatów sama szuka na tegorocznych targach. - Mogę jedynie powiedzieć, że szukamy takich programów, które po wprowadzeniu na polski rynek, zagwarantują nadawcom jak najwyższe udziały w rynku - mówi Jacek Ściobłowski.
MIPCOM to międzynarodowe targi sprzedaży kontentu audiowizualnego i cyfrowego. 23. edycja targów odbędzie się w dniach 8-12 października w Cannes. Jak w latach ubiegłych i tym razem Wirtualnemedia.pl przewidziały tam swoją obecność.
Dołącz do dyskusji: ATM Grupa: duże zainteresowanie formatami