SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Augmented Reality, rzeczywistość rozszerzona w witrynie sklepu Tissota

Londyński sklep Tissota jest prawdopodobnie pierwszym na świecie, który umieścił w witrynie ekran, wykorzystujący technologię Augmented Reality.

Połączenie rzeczywistości realnej z wirtualną umożliwia wszystkim chętnym „przymierzenie” zegarka z kolekcji T-Touch. Wystarczy założyć specjalną, papierową opaskę na nadgarstek. Dzięki połączeniu kamery z technologią AR, na ekranie zamiast opaski, będzie widać wybrany model zegarka. Oprócz modelu, można wybrać również wykończenie, a nawet kolor paska. Ponadto na zegarku wyświetlany jest aktualny czas w formacie cyfrowym i analogowym.

Poza możliwością zobaczenia, jak zegarek wygląda na ręce, chętni mogą eksperymentować z dostępnymi funkcjami poszczególnych modeli.

Źródło: 4press

Dołącz do dyskusji: Augmented Reality, rzeczywistość rozszerzona w witrynie sklepu Tissota

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl