Augmented Reality, rzeczywistość rozszerzona w witrynie sklepu Tissota
Londyński sklep Tissota jest prawdopodobnie pierwszym na świecie, który umieścił w witrynie ekran, wykorzystujący technologię Augmented Reality.
Połączenie rzeczywistości realnej z wirtualną umożliwia wszystkim chętnym „przymierzenie” zegarka z kolekcji T-Touch. Wystarczy założyć specjalną, papierową opaskę na nadgarstek. Dzięki połączeniu kamery z technologią AR, na ekranie zamiast opaski, będzie widać wybrany model zegarka. Oprócz modelu, można wybrać również wykończenie, a nawet kolor paska. Ponadto na zegarku wyświetlany jest aktualny czas w formacie cyfrowym i analogowym.
Poza możliwością zobaczenia, jak zegarek wygląda na ręce, chętni mogą eksperymentować z dostępnymi funkcjami poszczególnych modeli.
Źródło: 4press
Dołącz do dyskusji: Augmented Reality, rzeczywistość rozszerzona w witrynie sklepu Tissota