Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes
Mateusz Żuchowski z serwisu Autokult.pl poprowadzi nowy cykl o elektromobilności i samochodach elektrycznych, przygotowany przez WP brand studio we współpracy z domem mediowym OMD.
Liczący cztery odcinki cykl wideo nosi tytuł „Moje kolejne auto będzie elektryczne, bo…”. Premiera nowego odcinka - w kolejne środy, licząc od 27 listopada. Gośćmi Mateusza Żuchowskiego będą Maciej Panek, Bartosz Dobrowolski, Marcin Mostafa i Marcin Konieczny. Cykl powstaje na zamówienie firmy Mercedes Benz, która promuje w ten sposób swój elektryczny model - EQC.
- Elektromobilność jest obecnie najgorętszym tematem motoryzacji, ale jej rozwojowi towarzyszy wiele wątpliwości i stereotypów. To właśnie z nimi zmierzą się bohaterowie serii poprzez poznawanie kolejnych cech elektrycznego Mercedesa - informuje wydawca programu, WP brand studio.
Serwis Autokult.pl już w kwietniu br. uruchomił sekcję e-autokult.pl dotyczącą elektromobilności.
WP brand studio to wewnętrzna agencja content marketingowa Wirtualnej Polski. Wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing, reklamę natywną oraz influencer marketing.
Z danych Gemius/PBI wynika, że w lipcu br. w serwisie Autokult.pl 3,54 mln internautów wykonało 15,35 mln odsłon oraz spędziło średnio po 17 minut i 59 sekund.
Dołącz do dyskusji: Autokult.pl zaczyna serię wideo o elektromobilności, partnerem Mercedes