SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Avia Polska startuje z nową kampanią wizerunkową (wideo)

Pod hasłem „Wielki plus na twojej drodze” ruszyła wizerunkowa kampania sieci stacji paliw Avia Polska. Nowa odsłona kampanii startuje wraz z premierą pierwszego filmu wizerunkowego w historii marki.

To już trzecia edycja kampanii, której celem jest podkreślenie konkurencyjnej oferty Avia Polska, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów oraz usług dostępnych na stacjach. Marka chce także zaakcentować swój nieustanny rozwój - wprowadziła nową kolekcję ubrań dla pracowników, a już niebawem rozszerzy ofertę gastronomiczną o nowe produkty. Odsłona „Wielki plus na twojej drodze” jest częścią strategii komunikacyjnej „Wielki plus”, realizowanej od maja 2020 roku.

- Dotychczasowe nasze kampanie skupiały się na szwajcarskich korzeniach marki AVIA i wysokich standardach jakości, jakie wprowadzamy do Polski - mówi Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w UnimotS.A. - Trzecia odsłona ma pokazać, że wybór naszej stacji paliw to wielki plus dla kierowców. Wspomnianym plusem jest szereg benefitów, jakie czekają na naszych klientów - konkurencyjne ceny paliw, ich wysoka jakość, aromatyczna kawa, myjnia, oferta produktowa oraz dopracowana pod kątem designu i ergonomii strefa sklepowa Eat&Go z licznymi promocjami cenowymi - dodaje. 

Kampania startuje wraz z premierą pierwszego w historii marki w Polsce filmu wizerunkowego, prezentującego ofertę sieci stacji paliw Avia. Komunikacja wizerunkowa wspierana jest ekspozycją nośników outdoorowych w miejscowościach obejmujących zasięgiem okolice stacji paliw. Obok tego zaplanowano kampanię banerową w topowych serwisach internetowych, a także w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Youtube z wykorzystaniem formatów video. 

Wywodząca się ze Szwajcarii marka AVIA zadebiutowała na rynku polskim pierwszą stacją paliw w 2017 roku. Aktualnie sieć liczy już ponad 60 stacji, sukcesywnie rozwija się, otwiera nowe lokalizacje i buduje swój wizerunek w świadomości polskich kierowców.

Firma nie podaje nazw agencji odpowiedzialnych za realizację kampanii.


Dołącz do dyskusji: Avia Polska startuje z nową kampanią wizerunkową (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl