Bacardi promuje oryginalne Mojito
Trwa internetowa akcja promująca markę Bacardi przez zachęcanie do przygotowywania Mojito według tradycyjnej receptury. Kampania obejmuje m.in. konkurs na projekt graficzny reklamy tego drinka.
Głównym elementem akcji promującej markę Bacardi przez zachęcanie do przyrządzania Mojito według tradycyjnej receptury jest strona internetowa, którą agencja XRS Nowe Media uruchomiła pod adresem www.originalmojito.pl. W serwisie znajduje się quiz związany z doborem składników tego drinka i prowadzony jest konkurs, w którym należy wykonać projekt graficzny reklamy Mojito.
Realizowane przez agencję Codemedia działania promocyjne obejmują też inne strony internetowe wybrane z wykorzystaniem targetowania behawioralnego. Natomiast całość akcji uzupełnia konkurs SMS-owy nadzorowany przez agencję one2tribe, w którym należy przesyłać kody z kuponów dystrybuowanych przez Bacardi.
Dołącz do dyskusji: Bacardi promuje oryginalne Mojito