Bądź mądry, reklamuj się inaczej
Agencje krytykują akcję prasową "Bądź mądry, czytaj prasę".
Krytyka dotyczy zarówno samej treści reklamy, jak i rozplanowania kampanii - donosi mięsięcznik "Press".
Przede wszystkim agencje reklamowe nie rozumieją, na jaki efekt liczy Izba Wydawców Prasy i AMS SA (organizatorzy kapanii), promując czytanie prasy w.. prasie. "Przecież te osoby, które ją tam zobaczą [reklamę w prasie-mm], są już czytelnikami" - mówi na łamach "Press" Rafał Oracz z CR Media. Pracownicy agencji dziwią się, czemu w akcji nie wykorzystano telewizji, kina i internetu. Ławiej to oczywiście zrozumieć, gdy weźmie się pod uwagę, że wydawcy prasy umieszczali reklamy w swoich pismach za darmo.
Ludziom z branży reklamowej nie podoba się też samo hasło kampanii; " Nie czytaj gazet bądź głupszy! Bądź mądry - czytaj prasę". Twierdzą, iż sugerowanie osobom, którzy nie czytają gazet, że są głupi, przyniesie kampanii efekt odwrotny do zamierzonego.
Oprócz reklam w gazetach, plakaty akcji można było zobaczyć na citylightach firmy AMS SA (część Agory SA). Były one udostępnione na potrzeby kampanii za darmo.
Dołącz do dyskusji: Bądź mądry, reklamuj się inaczej