Bank Santander rusza z przetargiem mediowym
Bank Santander rozpoczął przetarg na planowanie i zakup mediów w Europie. Chce skonsolidować obsługę mediową w jednej agencji.
Santander rozpoczął przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Bank chce w jego wyniku skonsolidować obsługę mediową w Europie w jednej agencji.
Obecnie obsługą Santandera w Wielkiej Brytanii zajmuje się Carat (dentsu) - od 2008 roku. Kontrakt wygasa w I kwartale 2022 roku.
Bank działa również w Hiszpanii, Portugalii i w Polsce.
W Hiszpanii i w Portugalii jego obsługą mediową zajmuje się Arena, należąca do Havas Media Group.
W Polsce Santander jest klientem Starcomu (Publicis Groupe) - agencja pracuje zarówno dla Santander Bank Polska, jak Santander Consumer Bank (zajmuje się jedynie obsługą kredytów konsumenckiech). Agencja pracuje dla nich od 2019 roku.
Według szacunków, Santander przeznaczył na reklamę w 2020 roku na całym świecie 517 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Bank Santander rusza z przetargiem mediowym