SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Barbara Burdzy przeszła z dziennikarstwa do PR

Barbara Burdzy, związana do tej pory m.in. z „Faktem”, a wcześniej z „Polska The Times” czy TVP.Info odeszła z dziennikarstwa i rozpoczęła pracę w agencji PR-owej Viewpoint Group - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Była dziennikarka pracę w agencji rozpoczęła w sierpniu, co potwierdziła w rozmowie z nami. Na nasze pytanie, dlaczego zdecydowała się przejść z dziennikarstwa do PR odpowiedziała: - Dziennikarstwo przeżywa dziś głęboki kryzys, nie tylko ekonomiczny, ale przede wszystkim - nazwijmy to - jakościowy. Dostałam korzystną propozycję, która pozwala mi spojrzeć z innej perspektywy, pozostając zarazem blisko szeroko pojętego życia publicznego, więc z niej skorzystałam - wyjaśnia w rozmowie z nami.

Viewpoint Group zajmuje się doradztwem strategicznym, specjalizuje się w obszarze public affairs i public relations. Burdzy nie zdradza, czym dokładnie będzie się zajmować.

Do tej pory była związana z „Polska The Times”, Agencją Informacyjną Polska Press, Radiem Wnet, portalem TVP.info. W październiku 2019 roku po 1,5 roku pracy dziennikarka pożegnała się z „Faktem”. Później przez krótki czas pracowała w TVN24.

Dołącz do dyskusji: Barbara Burdzy przeszła z dziennikarstwa do PR

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ha, ha, ha
co tu ustalać, a kto to? ale mi news, stajecie się śmieszni
0 0
odpowiedź
User
zly język
Gratulacje wykurwistej pracy
0 0
odpowiedź
User
Ja
Zajebista dziennikarka, żal ściska
0 0
odpowiedź