Bauer utworzył zespół reklamy magazynu 'Show'
Dorota Kapturowska została kierownikiem utworzonego właśnie zespołureklamy nowego dwutygodnika "Show" (Wydawnictwo Bauer). Wraz z niąliczy on na razie trzy osoby, ale docelowo zatrudniona ma zostaćjeszcze jedna.
Obowiązki specjalistów ds. reklamy w zespole "Show" objęły AnnaStrzyżewska (ostatnio pracowała w tygodniku "Przekrój") i BarbaraBarcikowska (pracująca poprzednio w miesięczniku "Twój Maluszek",oba tytuły wydawane są przez Edipresse Polska). Szefowa zespołuDorota Kapturowska też wcześniej pracowała w Edipresse - była tamzastępcą dyrektora biura reklamy pism parentingowych.
Zespół reklamy "Show" wchodzi w skład działu reklamy pismluksusowych Wydawnictwa Bauer kierowanego przez Beatę Madeję. Domomentu jego skompletowania sprzedaż reklam w dwutygodnikukoordynowała Agnieszka Galińska, starszy specjalista w zespolereklamy "Twojego Stylu".
Dołącz do dyskusji: Bauer utworzył zespół reklamy magazynu 'Show'