BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym
W Wielkiej Brytanii najpopularniejszym kanałem telewizyjnym jest BBC One, a najpopularniejszą stacją radiową BBC Radio 2.
Z przeprowadzonego przez grupę mediów IPA Touchpoints badania na temat zachowań konsumentów i konsumpcji mediów wynika, ze BBC zdominowała medialne nawyki Brytyjczyków - informuje serwis Brand Republic.
Po BBC Radio 2 drugą i trzecią najpopularniejszą stacją radiową na Wyspach są Radio 1 i Radio 4. Poza tym 37 procent brytyjskich internautów przynajmniej raz w tygodniu odwiedza witrynę BBC, co sprawia, że jest ona drugą najpopularniejszą stroną internetową po Google.
Z badania IPA TouchPoints wynika też, że 26 procent brytyjskich użytkowników internetu odwiedziło serwis naziemnej telewizji w ciągu ostatniego miesiąca, a 21 procent stronę stacji radiowej.
Badanie przynosi też nieco dobrych wieści dla sektora komercyjnego. 15 procent respondentów stwierdziło, że lubi oglądać reklamy z udziałem swoich ulubionych gwiazd, a 23 procent badanych w wieku od 15 do 24 lat często rozmawia ze swoimi znajomymi na temat telewizyjnych reklam.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym