SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym

W Wielkiej Brytanii najpopularniejszym kanałem telewizyjnym jest BBC One, a najpopularniejszą stacją radiową BBC Radio 2.

Z przeprowadzonego przez grupę mediów IPA Touchpoints badania na temat zachowań konsumentów i konsumpcji mediów wynika, ze BBC zdominowała medialne nawyki Brytyjczyków - informuje serwis Brand Republic.

Po BBC Radio 2 drugą i trzecią najpopularniejszą stacją radiową na Wyspach są Radio 1 i Radio 4. Poza tym 37 procent brytyjskich internautów przynajmniej raz w tygodniu odwiedza witrynę BBC, co sprawia, że jest ona drugą najpopularniejszą stroną internetową po Google.

Z badania IPA TouchPoints wynika też, że 26 procent brytyjskich użytkowników internetu odwiedziło serwis naziemnej telewizji w ciągu ostatniego miesiąca, a 21 procent stronę stacji radiowej.

Badanie przynosi też nieco dobrych wieści dla sektora komercyjnego. 15 procent respondentów stwierdziło, że lubi oglądać reklamy z udziałem swoich ulubionych gwiazd, a 23 procent badanych w wieku od 15 do 24 lat często rozmawia ze swoimi znajomymi na temat telewizyjnych reklam.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • BBC

Dołącz do dyskusji: BBC dominuje na brytyjskim rynku medialnym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl