Berlinki „mówią same za siebie” w reklamach (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex). Za przygotowanie i realizację akcji - prowadzonej pod hasłem „Berlinki mówią same za siebie” - odpowiadają firmy Publicis, Human Ark, Papaya Films i MEC.
W nowej kampanii reklamowej Berlinek zgodnie z jej hasłem parówki tej marki prowadzą rozmowę. Taki przekaz ma wzmocnić wizerunek Berlinek jako produktu rodzinnego, przyjaznego i sympatycznego. W akcji wykorzystywane będą trzy spoty, z których każdy podsumowuje hasło: „Są parówki i są Berlinki”.
To pierwsza kampania Berlinek, której kreację przygotowała agencja Publicis na mocy wygranego w br. przetargu Animexu.
Spoty będą emitowane w kanałach takich jak Polsat, BBC Entertainment, TVN, TVN Style, TVN 24, TVN7, TV Puls, Mini Mini, Comedy Central Family, TVP1 i TVP2. Produkcją reklam zajęły się domy produkcyjne Human Ark i Papaya Films, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Berlinki „mówią same za siebie” w reklamach (wideo)