SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2

Nadawany w TVP 2 show “Bitwa na głosy” ma więcej widzów niż emitowane w tym czasie propozycje innych czołowych stacji. Widowisko o 900 tys. osób poprawiło oglądalność TVP 2 w sobotnim paśmie.

Po trzech dwuczęściowych wydaniach “Bitwy na głosy” średnia widownia programu wynosi 3,76 mln widzów, co daje nadającej show Dwójce 24,60 proc. udziału w grupie 4+. To więcej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne stacje. Wicelider pasma - Polsat - emitując głównie program “Tylko muzyka” (zobacz ilu widzów ogląda ten show) oraz częściowo filmy fabularne i raz galę KSW, ma 19,82 proc. udziału, TVP 1 zbiera z rynku 17,08 proc. (“Chichot losu”, filmy), a TVN - 10,12 proc. (filmy) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, udział “Bitwy” jest jednak niższy i wynosi 21,40 proc. - tutaj TVP 2 zajmuje drugie miejsce. Wyprzedza ją Polsat z udziałem wynoszącym 25,04 proc., a za Dwójką plasują się: TVP 1 (13,57 proc.) oraz TVN (12,50 proc.).

„X Factor” wiosennym hitem TVN

Muzyczne widowisko znacznie poprawiło wyniki TVP 2 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wtedy stacja w paśmie emisji “Bitwy” miała 2,86 mln oglądających, a jej udział wynosił 18,98 proc. w 4+ i 13,04 proc. w 16-49.

Show śledzą głównie panie, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy terenów wiejskich. Biorąc pod uwagę wykształcenie program cieszy się największą popularnością wśród osób z wykształceniem podstawowym oraz wyższym.

“Bitwa na głosy” to program, w którym rywalizuje ze sobą osiem szesnastoosobowych zespołów wokalnych prowadzonych przez gwiazdy muzyki. Ich wykonania oceniają eksperci, ale to widzowie decydują, która z drużyn odpadnie z show. Zwycięzcy wygrają pieniądze, które przeznaczą na cel charytatywny, związany z ich miejscowością. Widowisko prowadzi Hubert Urbański, a producentem wykonawczym jest Mastiff Media Polska (poczytaj więcej o programie).


Oglądalność “Bitwy na głosy" odcinek po odcinku

WIRTUALNEMEDIA.PL Wszyscy 4+ 16-49
Data Start Koniec AMR SHR % SHR %
05-03-11 20:05 20:49 3 289 841 21,55% 18,94%
20:57 21:45 4 159 158 28,30% 25,59%
Średnia 3 746 739 25,03% 22,50%
12-03-11 20:05 20:47 3 337 020 21,92% 18,84%
20:56 21:44 3 859 390 26,30% 22,93%
Średnia 3 614 499 24,21% 21,05%
19-03-11 20:08 21:31 3 859 424 24,05% 20,12%
21:39 21:53 4 119 014 27,91% 24,77%
Średnia 3 895 961 24,56% 20,76%
 
Średnia 3 755 901 24,60% 21,40%

 
Widownia konkurencji w czasie emisji show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 2 – Bitwa na głosy 3 755 901 24,60% 21,40%
Polsat 3 026 767 19,82% 25,04%
TVP 1 2 607 280 17,08% 13,57%
TVN 1 544 672 10,12% 12,50%

 Profil widowni programu

Bitwa na głosy TVP 2 ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 38,77% 80
Kobiety 61,23% 118
Wiek  4-9 2,99% 50
 10-15 4,11% 61
16 - 19 2,81% 50
20 - 24 2,84% 36
25 - 29 5,80% 65
30 - 34 6,19% 75
35 - 39 7,02% 95
40 - 44 4,87% 76
45 - 49 6,86% 100
50 - 54 9,82% 122
55 - 59 12,27% 158
60+ 34,43% 171
Wlk. miasta Wieś 43,80% 112
< 50 tys. 23,58% 98
50-100 tys. 8,15% 95
100-200 tys. 7,17% 89
> 200 tys. 17,30% 86
Zawód Top management 7,82% 90
Pracownicy średniego szczebla 12,93% 86
Pracownicy fizyczni i rolnicy 19,49% 98
Emeryci 41,19% 160
Inni 18,57% 61
Wykształcenie Podstawowe 50,91% 113
Średnie 28,54% 97
Wyższe 13,45% 107
Inne 7,10% 56


 

Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” o 900 tys. osób podnosi widownię TVP 2

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Hubercik nie pomógł?! Ależ mi przykro... ;-)
0 0
odpowiedź
User
tysiak
"która z drużyn opadnie z show"
ciekawe co tym drużynom opada :D
0 0
odpowiedź
User
Zasmach
Drużyny będą odpadać, tynk będzie odpadał z budynku TVP, wizom będą kopary opadać a dwójce widownia będzie spadać :)

Taki to już szoł!
0 0
odpowiedź