SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bogdan Wenta reklamuje 'ubezpieczenia nowej generacji' UNIQA (wideo)

W telewizji rusza wizerunkowa kampania reklamowa firmy UNIQA. Twarzą akcji pod hasłem "Ubezpieczenia nowej generacji" jest Bogdan Wenta, trener reprezentacji Polski piłkarzy ręcznych.

Telewizyjna kampania reklamowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA w startującej właśnie pierwszej fazie promuje wizerunek firmy jako partnera towarzyszącego każdemu klientowi na każdym etapie życia. W 30-sekundowym spocie pod hasłem "Ubezpieczenia nowej generacji" występuje Bogdan Wenta, trener reprezentacji Polski piłkarzy ręcznych. - Jego postać doskonale ilustruje wartości, takie jak pasja i profesjonalizm, z którymi identyfikuje się nasza firma" - wyjaśnia Piotr Wyraz, kierujący działem marketingu UNIQA. - Inwestycja w znane twarze sportu jest jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w budowaniu naszego wizerunku - dodaje. W drugim etapie kampania obejmie 15-sekundowy spot przedstawiający wymierne korzyści finansowe dla klientów, którzy zdecydują się wykupić więcej niż jedno ubezpieczenie oferowane przez UNIQA.




Akcja od 11 maja jest prowadzona w ogólnopolskich, informacyjnych, sportowych i rozrywkowych stacjach telewizyjnych. Kreacją kampanii - zaplanowanej do 21 czerwca - i produkcją wykorzystywanych w niej spotów zajęła się agencja reklamowa Made in Mind, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Bogdan Wenta reklamuje 'ubezpieczenia nowej generacji' UNIQA (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl