Chłodziarko-zamrażarki Bosch NoFrost reklamowane z systemem świeżości VitaFresh (wideo)
Do końca czerwca potrwa kampania chłodziarko-zamrażarek NoFrost marki Bosch z systemem świeżości VitaFresh. Działania na zlecenie firmy BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przygotowały agencje 3M Projekt i ACR MediaHouse.
Działania obejmować będą komunikację w mediach społecznościowych, internecie, prasie, a także PR i e-commerce.
Centralnym punktem przygotowanej kampanii jest strona nofrost.pl poświęcona chłodziarkom NoFrost z systemem świeżości VitaFresh. To do niej odnosić będą bannery zamieszczone na największych portalach ogólnopolskich i tematycznych, a także przygotowana specjalnie na tę okazję komunikacja na profilu Facebook’owym marki Bosch – Bosch Home.
W kampanii internetowej wykorzystano spot wyjaśniający działanie technologii VitaFresh Plus, którym marka promowała się już latem ub.r. Akcję uzupełniają layouty prasowe w magazynach kobiecych, wnętrzarskich, parentingowych, podróżniczych i kulinarnych oraz materiały POS, m.in. nowa broszura informacyjna.
Autorem reklam prasowych oraz materiałów POS jest 3M Projekt, zaś za aktywności w internecie odpowiada ACR MediaHouse.
Kilka tygodni temu firma BSH reklamowała pralki marki Bosch. Z kolei jesienią ub.r. w reklamach promujących sprzęt kuchenny tej marki wystąpił Mateusz Gessler, znany m.in. z roli jurora programu „Masterchef Junior” w TVN.
Dołącz do dyskusji: Chłodziarko-zamrażarki Bosch NoFrost reklamowane z systemem świeżości VitaFresh (wideo)