SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brazylijskie fryzury od Leszka Chmielewskiego reklamują piwo Lech (wideo)

Rusza nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej, jak Leszek Chmielewski inspiruje ludzi z różnych zakątków świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy GPD Agency, MEC, OTO Film, Lubię to, Afekt i Publicon.

Nowy spot piwa Lech jest utrzymany w konwencji reportażu brazylijskiej telewizji. Materiał opowiada o nowej modnej fryzurze młodych ludzi - „na kapsel”, którą zainspirował Leszek Chmielewski.

Jest to kontynuacja formatu reklamowego Lecha z ubiegłorocznego sezonu letniego. Wtedy kolejne reklamy pokazywały, jak za inspiracje Leszkowi Chmielewskiemu dziękowali Eskimos, meksykański wrestler i azjatycki restaurator.

- W tym roku również Leszek będzie inspirować ludzi na świecie. Aktualnie przypominamy w telewizji poprzednie wyprawy Leszka - poinformowała portal Wirtualnemedia.pl Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

 

Nowa odsłona kampanii zaczęła się już w internecie (głównie na portalach społecznościowych), a w najbliższych tygodniach obejmie również inne serwisy internetowe, telewizję (kanały ogólnopolskie i wybrane stacje tematyczne) oraz outdoor.

Kreacją reklam ATL-owych zajęła się GPD Agency, spoty wyprodukowało studio OTO Film, a reklamy BTL-owe przygotowała agencja Afekt. Za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To - linked by Isobar, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, natomiast za działania public relations - agencja Publicon.

Dołącz do dyskusji: Brazylijskie fryzury od Leszka Chmielewskiego reklamują piwo Lech (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl