Bridgestone partnerem Eurosportu podczas IO Tokio 2020
Firma Bridgestone zostanie partnerem prezentującym relacji z Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, których oficjalnym nadawcą w Europie jest Eurosport. - Jesteśmy najlepszym partnerem dla wszystkich marek, które chcą angażować miliony fanów wokół IO - komentuje Mike Rich, Eurosport head of sports marketing solutions.
Kluczowym elementem partnerstwa będzie sponsoring serii „Essential Olympic Stories”. Program będzie przedstawiał największych bohaterów i najważniejsze momenty w historii igrzysk olimpijskich.
- Jesteśmy podekscytowani nawiązaniem partnerstwa z Bridgestone, które wzmocni zaangażowanie tej firmy w igrzyska olimpijskie aż do Tokio 2020. W kampanii „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko”, w której Bridgestone współpracuje ze znakomitymi sportowcami, widać mocne inspiracje igrzyskami olimpijskimi. Znakomicie łączy się to z faktem, że Eurosport zbudował wspaniałe relacje z kibicami i nieustannie podsyca pasje fanów sportów - mówi Mike Rich, Eurosport head of sports marketing solutions. - Osiągany przez Eurosport zasięg i budowany poziom zaangażowania widzów, w połączeniu z możliwościami produkcyjnymi i kreatywnością, sprawiają, że jesteśmy najlepszym partnerem dla wszystkich marek, które chcą angażować miliony fanów w całej Europie wokół igrzysk olimpijskich - dodaje.
Eurosport i Bridgestone będą współpracować nad pozycjonowaniem marki wokół produkcji stacji na drodze do igrzysk olimpijskich oraz w trakcie imprezy. Pierwszym przykładem będzie seria „Na przekór wszystkiemu”, która jest jednym z elementów partnerstwa Eurosportu i Olympic Channel. Wspólna kampania połączy Bridgestone z relacjami na żywo i na żądanie z igrzysk olimpijskich w Tokio, które rozpoczną się 24 lipca 2020. Jako partner prezentujący, Bridgestone zostanie sponsorem porannego podsumowania kolejnych dni igrzysk, także w formie wideo na żądanie.
Bridgestone będzie mocno widoczny na platformach cyfrowych Eurosportu. Jednym z elementów współpracy będzie branding na stronie oraz w aplikacji Eurosportu, a także akcje specjalne związane z najważniejszymi momentami IO (takimi jak 100 dni do igrzysk oraz ceremonie otwarcia i zamknięcia imprezy).
- Jako dumny Globalny Partner Olimpijski i Paraolimpijski, jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Eurosportem wokół Igrzysk Olimpijskich Tokio 2020, które odbędą się w miejscu narodzin firmy. To partnerstwo to wyjątkowa okazja do uczczenia zbliżających się igrzysk, wyrażenia wspólnych wartości i inspirowania ludzi w każdym wieku, by realizowali marzenia i pokonywali wszelkie przeszkody w nieprzewidywalnej życiowej podróży - komentuje Thierry Jupsin, brands marketing director w Bridgestone EMEA.
Discovery, Eurosport oraz Bridgestone współpracowały także podczas ubiegłorocznych Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pyeongchang 2018.
Dołącz do dyskusji: Bridgestone partnerem Eurosportu podczas IO Tokio 2020