Brytyjskie sklepy tracą klientów na rzecz internetu
Niezadowolenie z wizyt w tradycyjnych sklepach kieruje brytyjskich klientów do internetu.
Blisko połowa z 1000 dorosłych mieszkańców Wielkiej Brytanii uczestniczących w badaniu przeprowadzonym przez firmę Accenture stwierdziła, że w sklepach, w których chciała zrobić zakupy, brakowało pożądanego przez nich towaru - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Ponadto 56 procent badanych było niezadowolonych z faktu, że często spotykało się z przypadkami braku wystarczającej liczby dostępnych kas sklepowych przy kupowaniu produktów.
Wobec tego tacy niezadowoleni klienci wolą kupować towar przez internet. 44 procent ogółu respondentów preferuje robienie zakupów w sieci, a w przypadku badanych mężczyzn wskaźnik ten wyniósł 56 procent.
Z badania firmy Accenture wynika również, że 2/3 respondentów przed dokonaniem zakupu w tradycyjnym sklepie, szuka informacji na temat danego produktu w internecie.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Brytyjskie sklepy tracą klientów na rzecz internetu