Burda i Mastermind Media chcą zorganizować dla POT „turystyczne mistrzostwa blogerów”
Burda Publishing Polska i Mastermind Media są zainteresowane współpracą z Polską Organizacją Turystyczną przy akcji promocyjnej „Turystyczne mistrzostwa blogerów”.
Obie firmy odpowiedziały na zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej do składania ofert na kompleksowe przygotowanie i realizację akcji „Turystyczne mistrzostwa blogerów”. Burda zaproponowała kwotę 394 989,90 zł, a Mastermind Media - 403 305,93 zł. Budżet POT na te działania wynosi 357 236,30 zł.
Wybrana firma zajmie się przygotowaniem i zaplanowaniem akcji, jej strategią komunikacji, castingiem blogerów, zawarciem z nimi umów itp. Akcja będzie prowadzona od maja do września br.
Cele akcji „Turystyczne mistrzostwa blogerów” to promocja atrakcyjności turystycznej 16 województw z wykorzystaniem mediów społecznościowych i zwiększenie świadomości istnienia i działania regionalnych organizacji turystycznych w internecie.
Podstawowym elementem akcji ma być zaangażowanie popularnych blogerów podróżniczych, kulinarnych, sportowych, górskich i lifestylowych do rywalizacji w zakresie stworzenia materiałów promujących województwa pod kątem turystycznym. W turnieju bierze udział 16 blogerów i regionów - każdy bloger reprezentuje jeden region. Oprócz nagrody oraz prestiżowego tytułu powstanie specjalny booklet promocyjny prezentujący osobisty opis regionu z perspektywy blogera.
Motywacją blogerów do udziału w akcji ma być atrakcyjność udziału w takiej przygodzie, możliwość pozyskania atrakcyjnych treści na blogi, zwiększenia zasięgów blogów, promocja własnego bloga w działaniach promocyjnych POT przy okazji oraz obecność w finałowym booklecie promocyjnym.
Dołącz do dyskusji: Burda i Mastermind Media chcą zorganizować dla POT „turystyczne mistrzostwa blogerów”