SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BusinessClick przenosi dział sprzedaży do Wirtualnej Polski

Wirtualna Polska oraz BusinessClick zdecydowały się połączyć działy sprzedaży. Firma ma pełnić funkcję doradczą w obszarze performance, zapewniać prowadzenie kampanii na powierzchniach WP Media oraz wydawców zewnętrznych.

Połączenie dwóch podmiotów i włączenie firmy BusinessClick do Wirtualnej Polski ma pozwolić na wykorzystanie jednego systemu i danych o użytkownikach dostępnych w ramach holdingu Wirtualnej Polski. W ten sposób klienci, którzy zamówią kampanię performance będą mogli zrealizować ją z jednym zespołem sprzedażowym WP. Zyskają także dostęp do większego zasięgu wśród polskich internautów i bazy mailingowej.

Beata Szczepańska, dyrektor sprzedaży performance w BusinessClick i Wirtualnej Polsce tłumaczy, że celem tego działania jest „zwiększenie efektywności kampanii performance i stworzenie dedykowanego zespołu, wspierającego klientów w działaniach efektywnościowych”.

Po połączeniu podmiotów w ofercie znalazło się więcej formatów performance, które wspomagają decyzje konsumentów. Należą do nich m.in. kreacje  tekstowo-graficzne. Zmiany objęły również raportowanie, poszerzono informacje dotyczące konwersji wspomaganych i atrybucji, a wszystkie działania standardowo rozliczane będą w modelach efektywnościowych.

Beata Szczepańska przekazała Wirtualnemedia.pl, że włączenie BusinessClick do Wirtualnej Polski nie jest związane z jakąkolwiek decyzją o redukcji zatrudnienia.

- Osoby z BusinessClicka przeszły do zespołu Performance WP, plus dodatkowo stworzyliśmy nowa strukturę wspierającą sprzedaż Performance Strategist Manager. To wzmocnienie zespołu performance - zapewnia.

BusinessClick to sieć specjalizująca się w precyzyjnej emisji reklam, która w portfolio Grupy WP znajduje się od 2014 roku. W ciągu 2018 roku zespół zrealizował 1300 kampanii performance dla ponad 270 klientów. Zmiany nie obejmują pozostałych działów firmy, w tym zespołów współpracujących z wydawcami i partnerami zewnętrznymi.

Według badania Gemius/PBI w listopadzie ub.r. strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 21,79 mln realnych użytkowników i 2,84 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 16,23 mln użytkowników i 1,79 mld odsłon.

W trzech kwartałach 2018 r. Wirtualna Polska Holding osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 20,1 proc. do 393,8 mln zł oraz 49,4 mln zł zysku netto (wobec 30,3 mln zł rok wcześniej). W segmencie internetowym, stanowiącym zdecydowaną większość jej działalności, przychody sprzedażowe zwiększyły się rok do roku o 18,5 proc. do 383,1 mln zł, wpływy gotówkowe - o 22,4 proc. do 367,1 mln zł, a skorygowany zysk EBITDA - o 21,5 proc. do 127,3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: BusinessClick przenosi dział sprzedaży do Wirtualnej Polski

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jak
"zwiększenie efektywności kampanii performance i stworzenie dedykowanego zespołu, wspierającego klientów w działaniach efektywnościowych" krótki ten komunikat, niewiele wiadomo, nie wygląda to za profesjonalnie.
0 0
odpowiedź
User
Jacek
Wezmą 50% z pierwszej, 50% z drugiej. Optymalizacja, optymalizacja i jeszcze raz zwolnienia.... Najgorsze jest to, że z WP w CV do pracy nigdzie brać nie chcą. Czy ktoś wie dlaczego ?
0 0
odpowiedź
User
Krytyk
Brak redukcji zatrudnienia był aktualny tylko w styczniu. Zupełnie nieprzemyślana strategia, ciągłe zmiany strukturalne oraz brak pomysłu na to, co dalej. Po prostu niewłaściwa osoba na niewłaściwym miejscu.
0 0
odpowiedź