Cannes: MTV szuka programów w HD
MTV Networks Polska poszukuje na targach MIPTV, które właśnie się rozpoczęły w Cannes, programów muzycznych w jakości HD. Dla pozostałych kanałów z portfolio stacja szuka produkcji rozrywkowych.
- Poszukujemy przede wszystkim dokumentów muzycznych, koncertów, filmów muzycznych - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Daniel Reszka, scheduling&acquisitions manager MTV Networks Polska.
Ma to związek z zapowiedzianym w zeszłym tygodniu uruchomieniem we wrześniu tego roku kanału MTV HD. Wyprodukuje go polska sekcja MTV. Od początku nadawania, oprócz Polski, zobaczy go siedem krajów z Europy Zachodniej. W jakości HD zobaczymy produkcje znane z głównego kanału, czy VH1, w tym słynne koncerty Unplugged, Storytellers, MTV Life and Rhymes.
Oprócz prac nad programem, trwają intensywne rozmowy z operatorami, aby w dniu startu zapewnić nowej stacji jak najlepszy zasięg. Kanał nadawać będzie z Londynu.
Na ruszających dzisiaj największych na świecie targach kontentu audiowizualnego, polska grupa MTV poszukuje również oferty do wszystkich czterech kanałów (MTV, Viva, VH1, Comedy Central). Na kwietniowych MIPTV i październikowych MIPCOM nadawcy mają możliwość zakupić najnowsze produkcje z ponad stu krajów na świecie.
- Do kanałów nadawanych w standardowej rozdzielczości poszukiwane są m.in. niebanalne komedie, nowatorskie i dynamiczne programy młodzieżowe oraz programy lifestylowe. We wszystkich przypadkach telewizja jest traktowana priorytetowo - dodaje Daniel Reszka.
MTV szuka produktu skierowanego również na inne platformy dystrybucji, jak internet i telefony komórkowe, a w trakcie targów dojdzie do sfinalizowania kilku negocjacji. - Ich efekt powinien być widoczny w naszych mediach w ciągu najbliższych miesięcy. Jesienne targi w Cannes zaowocowały pojawieniem się takich programów jak Greek, Rick and Steve i Slacker Cats w MTV, czy Oczytana, Biuro i IT Crowd w Comedy Central - dodaje.
Targi MIPTV 2008 trwają między 7-11 kwietnia. Przez cały tydzień relacje tylko na Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Cannes: MTV szuka programów w HD